Szeretünk mesélni

Szeretünk mesélni

Kérdezz-Felelek a Könyvmarketing tagjaival

2017. december 05. - Szeretünk Mesélni
km.jpg
Nádasi-Ozsvár Andrea Miért kezdtél el írni? Támogat a környezeted az írásban? Hogyan tudsz rá időt szakítani? Van írói példaképed?
Válasz: Kisfiam megszületése óta minden este mesélek neki, könyvet lapozgatunk, történeteket találunk ki. A harmadik év végére meguntam az autós történeteket. Egy nyári vásáron láttuk meg kilincscicát és így kezdődött el még aznap KC új élete, velünk. A környezetem az elejétől fogva támogat, bár nem szeretik, ha az írás a családtól veszi el az időt, így azt inkább este/éjjel szoktam űzni. Futás vagy úszás közben, illetve amíg a kisfiamat altatom szoktam kialakítani a mesék fő irányvonalát. A többit akkor vetem „papírra” amikor éppen van időm. Írói példalépem: Dániel András. Zseniális.
András Jenei Kedves Melinda! A mesék eljuttatása a gyermekekhez közvetlen történik, vagy inkább a szülőkön esetleg a nevelőkön keresztül? Rajzokat magad készíted, vagy grafikus az írásokhoz?
Egyelőre a Dörmögő Dömötörön keresztüljutnak el a mesék a gyerekekhez, de hamarosan megjelenik az első Kilincscica könyv is, melyekhez egyéb promóciós tárgyak, illetve kereskedelmi termékek gyártása fog kapcsolódni. Keresem mindig az egyéb lehetőségeket, hogyan tudom a nevemet ismertebbé tenni. (Babás-mamás oldalak szerkesztése, Fb csoportok)
Később, ha meg lesz a könyvem, lesz ovilátogatás és egyéb tevékenységek. Készíttettem egy marketingtervet és aszerint próbálok haladni.
András Jenei Köszönöm a választ.  A marketing tervet kitől, hogyan és mennyiért? Mennyire tudod használni, mennyire személyre szabott, illetve általános?
Egy barátnőm készítette, aki nagyon profi ebben. Követhető és vállalható. Bár sokba is került, de szerintem megéri.

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretunkmeselni.blog.hu/api/trackback/id/tr3413438865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása