Szeretünk mesélni

Szeretünk mesélni

Bartyik Nóra első meséi még pocakban lévő babáknak!

2021. április 23. - Szeretünk Mesélni

Megjelent az Első mesém! Az első olyan mesekönyv, amely kifejezetten a még pocakban lévő babáknak szól!

rozsa22_1.jpg

A dallamos, verses mese nem csak a babát, hanem a szülőket is felkészíti a családdá válás és a világ megismerésének csodájára. Emellett egy, a szülők által kitölthető, babanaplót is tartalmaz! 

Hiszek a korai kötődésben és abban, hogy a babák érzik a szüleik szeretetét.
Szerettem volna, hogy életében először minden baba egy olyan dallamos, verses mesével találkozhasson, amely valóban neki és róla szól. Így született meg az első mesém című könyv ötlete. 

A 34 versszakból álló dallamos, rímekbe szedett mesét olvasva nem csak a baba, hanem a szülők is felkészülhetnek a rájuk váró élményekre és a családdá válás csodájára. Amikor elképzeltem a kész könyvet, magam előtt láttam, ahogy a szülők esténként közösen olvasnak a babának. Bízom benne, hogy valóban sok család életébe beköltözhet ez a könyv, abban a bizonyos 9 hónapban. 

A könyv második felében egy babanapló is található, amely segít, hogy a szülők lejegyezhessék és később elmesélhessék gyermeküknek a babavárás és a szülés/születés legfontosabb eseményeit az első együtt töltött napokig.”

Bartyik Nóra - Író 

Olvassátok a babának minél többször és a hangotok és a mese által kapcsolódjatok vele már a megszületése előtt! Abban biztosak vagyunk, hogy csodás emlék lesz az egész családnak!  

mock.jpg

Bemutatkozás

Bartyik Nóra vagyok. Kétgyermekes Anyuka, Feleség. Balatonvilágoson élek a családommal. Anna lányom 2016. júliusában, a kisfiam, Zalán pedig 2020. márciusában született. Szakmámat tekintve HR-es vagyok, bár mindig óvónőnek készültem, de végül más pályára sodort az élet. Évek óta írok mesekönyveket.

Első könyvemről

Első könyvem, „Első mesém” címmel 2021. áprilisában jelent meg. Ez az első olyan mesekönyv, amely kifejezetten a még pocakban lévő babáknak szól! 

A könyv ötlete a várandósságaim alatt született. Sokat olvastam mindkét babánknak, de hiába kerestem olyan könyvet, amely kifejezetten a még pocakban lévő babának szól, nem találtam. Ezért a szokásos esti mesék mellett elkezdtem nekik én is mesélni. Meséltem magunkról, az életünkről és arról, hogy milyen csodás is a világ, amely rájuk vár. Emellett készítettem nekik több meditációt is. 

2021 tavaszán a kisfiunk születése után döntöttem úgy, hogy nem várok tovább a terveim megvalósításával. Végre nem csak megírom a meséimet, hanem belevágok és nyomdakészre hozom az első kézirataimat. Szinte rögtön egyértelmű volt, hogy ezzel a mesekönyvvel szeretnék kezdeni. Akkor kezdődött az első vírushelyzet és vele együtt a bezártság és bizonytalanság. Úgy gondoltam, hogy ez a könyv talán segítség lehet az éppen babát váróknak kiszakadni a hétköznapok zűrzavarából. Ösztönösen jöttek a szavak. Persze nagyon sok átdolgozás és számtalan verzió kellett, de az érzés, az a különleges emlék, amikor még a saját babáimnak meséltem bennem élt. Nekik is ajánlottam a könyvem, Annának és Zalánnak.

Ez tehát az első olyan mesekönyv, amely a pocakban lévő babáknak szól! 

Mára ismert tény, hogy a kisbabák a pocakban is hallanak, sőt mostanra azt is bebizonyították, hogy azok a babák, akikhez rendszeresen beszélnek, már a születésük pillanatában képesek megkülönböztetni a szüleik hangját más felnőttek hangjától. 

"Hiszek a korai kötődésben és abban, hogy a babák érzik a szüleik szeretetét. Szerettem volna, hogy életében először minden baba egy olyan dallamos, verses mesével találkozhasson, amely valóban neki és róla szól. Így született meg az első mesém című könyv ötlete. 

A 34 versszakból álló dallamos, rímekbe szedett mesét olvasva nem csak a baba, hanem a szülők is felkészülhetnek a rájuk váró élményekre és a családdá válás csodájára. Amikor elképzeltem a kész könyvet, magam előtt láttam, ahogy a szülők esténként közösen olvasnak a babának. Bízom benne, hogy valóban sok család életébe beköltözhet ez a könyv abban a bizonyos 9 hónapban. 

A könyv második felében egy babanapló is található, amely segít, hogy a szülők lejegyezhessék és később elmesélhessék gyermeküknek a babavárás és a szülés/születés legfontosabb eseményeit az első együtt töltött napokig. A könyvben a legszebb családi fotóknak is van helye, így a megrendelések mellé fotósarkokat is küldünk." 

Bartyik Nóra - Író 

A könyv május 9-ig még kedvezményes bevezető áron megvásárolható A Mi Családunk webáruházban.

nyitott.JPG

https://amicsaladunk.com/elso-mesem-babanaploval-678

 

A meditációs hanganyagokról

A kislányunk egy nagyon terhelt, stresszes időszakban érkezett az életünkbe. Szerettem volna, hogy ő minél kevesebbet érezzen ebből. Korábban is meditáltam, de kismamaként nem találtam olyan irányított meditációt, ami tetszett volna... úgy gondoltam, hogy a sok-sok meditálás, a magzati életről és gyermeknevelésről elolvasott könyvek alapján tudok készíteni magamnak egy olyan meditációt, ami ötvözi azokat az elemeket, amikre nekem szükségem van.

 

Saját bőrömön tapasztaltam, hogy a rendszeres meditáció hozzásegítheti a kismamákat ahhoz, hogy szép szülésben legyen részük. Mindkét gyermekünk megszületése csodás élmény volt. Nem véletlenül írom, hogy a megszületésük, hiszen a szülés szó azt az érzetet keltheti, hogy az Édesanya egyedül van ebben a folyamatban, minden rajta múlik és a baba csak elszenvedője az eseményeknek, de a megszületés szóban számomra benne van a közös munka. 

Tudom, hogy a babák képesek tevékenyen részt venni a saját megszületésükben, sőt nagyon sokat tudnak segíteni is, ha fel vannak készítve arra, hogy mi vár rájuk. Ha tudják, hogy a születés nem egy félelmetes dolog, hanem a családjukkal közös életük első napja. 

Nagyon szép szülésekben volt részünk! Egyik gyermekünk sem sírt fel a megszületésekor, és bár a kislányunk sokszorosan pótolta ezt a hiányosságot az első hónapokban, de a megszületésükkor mindketten nézelődtek. Szemlélték az őket körülvevő világot. Hiszem, hogy ez annak is köszönhető, hogy már akkor kommunikálni kezdtem velük, amikor még csak a pocakban voltak! Kapcsolatban voltunk, éreztük egymást. 

Szerettem volna ezt a tapasztalatot megosztani a világgal. Szerettem volna az írói vénámat felhasználva egy olyan meditációt kidolgozni, amely egyszerre tudja ellazítani a kismamákat, kapcsolódási lehetőséget biztosítani a babájukkal és magabiztosságot kölcsönözni nekik, ha elérkezik az idő. Hiszem, hogy egyszer minden kismama felismeri micsoda erő rejlik ebben a módszerben! 

A termékek értékesítési csatornájaként hoztuk létre A Mi Családunk webáruházat, ahol további gyermekneveléssel és személyiségfejlesztéssel kapcsolatos könyvek mellett, plüss termékek is megtalálhatóak.

www.amicsaladunk.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szeretunkmeselni.blog.hu/api/trackback/id/tr916510410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása